28 October 2011

periksa nak dekat dah ni

okay fine, aku nak buat satu pngakuan berani mati di sini.
korang nk kata apa, kata lah.,sbb aku dah tahap kroniknya stress ni
exam mkin dekat, makin blmbak lk assigmnt,
lagi 2 mggu cmtu je, assgment aku buat, mmg buat tpi takder keikhlasan.
dl pala aku skg ni EXAM EXAM EXAM.

Ya Allah tlglah, smlm aku buat assgmnt dmana aku kna myalin.
beb! aku tak suka mnyalin, mmbaca aku suka.
so aku dah smpi thp syaitan dah mnghasut aku, aku tgglkan assgments aku,
then aku trus capai buku sejarah, aku mentelaah je smpi ke pagi.

pagi td lak aku buat P.am paper 1, aku buat je.
assigment tu aku buat kapal dungu, buat buta mata je
see! betapa tekadnya aku kalau dah stress tahap capan ni
so pada sesapa yang nak tampar aku dip/silakan.
sbb aku dah stress gile, bukan stress sbb assgment tpi stress sbb exam.
first time aku takut nak exam.
slama ni slamba badak je aku mbik papers.
Ya Allah. tolonglah...

smpi ibu aku pun dh tak tau nak kata apa.
siap suh aku kuar pgi hilangkan stress.
mslhnya. aku taknak kuarlah.
ya allah bilakah semua ni akan berakhir.
aku tak suka saat nk exam. tapi aku suka exam.
pelikkan.
heemmm aku mmg pelk...

ookay la guys, got to go.
nak smbung study ni.
assigments lantak pi lah,aku akan terima seadanya
jnji aku nak study
thanks for your reading :)
Assalamualaikum.

p/s : jgn jdi spt aku, aku jnis manusia blja last minit :)

No comments :