17 September 2010

why :((

why :((


kenapa kadang-kadang aku rasa yang aku sayang sgt kat kau
kenapa kadang-kadang aku rasa yang aku benci kat kau lepas apa yang kau dah buat pada aku?
aku rasa aku masih perlukan kau dalam hati aku,
aku rindukan senyuman,ketawa,suara dan tingkah laku kau..
kadang-kadang aku teringat semula kejadian yang buat kau dan aku berjumpa,
masa tu aku tak nah sikit pn rasa yang kau & aku akan bersama,
tidak pernah terdetik kat hati aku ni untuk memiliki lelaki seebaik kau.
sumpah! aku rindu kau sesangat,
sampai aku tak dapat nak cakap camna rindu aku kat kau, 
setiap saat aku berdoa pada Allah supaya pertemukan kita berdua ,
walaupun aku tak kisah dalam situasi apa pun.
akhirnya, Allah perkenankan doa aku utk beremu kau..tapi dalam situasi yang amat berbeza,
situasi yang aku sendiri tidak pernah jangkakan,
di mana, Allah pertemukan kita di situasi yang aku tak mampu memiliki kau lagi,
situasi yang membuat kan aku rasa bersalah pada diri kau kerana mengkhianati kau.
tapi jujur aku katakan,
apa yang berlaku semua ni bkan aku yang mintak,
ia berlaku dalam sekelip mata..
dan kini aku berusaha utk menyintai dirinya,
walaupun agak susah utk aku lakukan kerana korang berdua memiliki pertalian yang sangat kuat.
tapi aku anggap ni sebagai takdir aku.
dan aku dah berjanji pada diri kau yang aku akan berusaha utk trima dia dalam hati aku & akan melupakn cinta aku pada kau..
Terima kasih atas segalanya <3

No comments :