18 November 2011

Hari ini Hari Terakhir

buka tutup buka tutup mata.
dah bulan november .,ari ni 18 november
tak lama lagi 21 pulak. , haishy man...
Hari ni hari last aku mencilok wifi kelas aku... esok,lusa,tahun depan dah tak dan dah.

Hari ni last..
hari ni last aku bawak beg berat yang berisi buku form 6 yang tebalnya nauzubillah.
hari ni last aku lepak dengan member-member aku.
hari ni last aku makan kat kantin (alhamdullilah) haha
hari ni last aku kacau kawan-kawan aku,
hari ni last aku kurung kawan aku.hahaha
hari ni last aku borak, mengumpat dengan kawan-kawan aku.
hari ni last aku jumpa cikgu aku.
hari ni last aku belajar sejarah
hari ni last aku belajar bm
 
semua nya last.
lps ni, msti busy sbb ada paper.
smpai nak lepak takde masa.
semua last ,
semua kenangan sekolah mesti last 
lepas ni masuk U ,
tak sama macam sekolah :'(

hari ni last tulis blog as Budak Sekolah yang skem. 

Gud Luck STPM's candidates 

p/s : esok muet :)
kbai!

No comments :