14 August 2011

busy busy busy busyyy

Assalamualaikum, pemula kalimah.
entry kali ini aku nk cakap pasal minggu eh bukan minggu tapi bulan yang sungguh busy..
mana taknye bermula esok yakni 15/8/2011 aku sudah mula paper gerak gempur till 27/8
kemudian hari raya ke 7 camtu aku dah mula trial.
okay, nmpknya raya tahun raya koboi.
ini kerana raya yang mengstresskan sanubari aku.
takpe dora takpe dora.
sabar okay.

ala..
lagipun ada hikmah napa ada exam before cuti raya *HAH! Raya!
SEBAB! kau takkan menghadap buku tu UNLESS kalau ada assigment baru terkinja-kinja mencari buku.
so dengan adanya exam.
aku bru sodar diri utk membaca buku.
uish Farah Wahida aku harap ko tak baca entry aku kali ini sebab kompom2 aku kena bebel ngan kau.
sebab dah TERKANTOI yang aku ni culas! ahhaha

so, kalau sesetengah member aku merungut sbb ada exam yg saja saja dibuat ni sblm cti raya,
aku lak mmberi muka yang takder perasaan. haha
sekarang ni lah baru nak stay malam kan, study.
baguih, baguih terbaikkk..
hahah
okay lah.
tu je aku nak bagitahu.

hahha

okay lah,
aku nak pergi buat aktiviti amal jariah yakni mendermakan duit aku ke pakcik pakcik bazar .
ihihihi..
okaylah
selamat berbuka
Assalamualaikum, penamat bicara

p/s korang nmpak tak apa yang aku highlightkan tu?
tu mksdnya aku tak sbr nak buka dah haha

2 comments :

yaya said...

dugaan2...sabo eyh yunk...
p/s : hehe...samat berbuke jugak...

Unknown said...

hihi thanks :)