23 October 2011

STPM + my dreams

Assalmualaikum :) , pemula bicara. , tak jawab berdosa.

hari ini, setelah aku tidak mengabdikan diri kat blog ni.
finally, aku akan tulis gak...
sekarang ni, aku agak culas sikit nak tulis blog ni.
padahal aku memang ckp jeles kalau bloggers lain menulis their latest entries.
senang gile ideas masuk kepala dorang + rajin gila nak menaipkan.
kalau aku. memang pemalas!

haish ni lah manusia.
dulu masa mula2 join dunia bloging ni.
eager sgt,  hari2 nak taip entry.
and NOW?!  apa jadi?
blog ke mana aku ke mana.

aku baru lepas percubaan STPM. Allhamdullilah *bersyukur lah
Trial aku pn not bad. i got pointer 3.00 something.
i need to work more hard to bost up my STPM result.
plus my KOKO marks pn got A.
Cikgu Rushiha pn kata now aku kena focus on my study bcos my KOKO marks already good.
yes, cikgu i'll,Insya-Allah,
 i'll not let u and my parents down.
my university's target is UKM. hopeflly,
taknak pi jauh2. taknak kusutkan kpala otak ni.
nak sambung tradsi kuarga UKM. sbb hmpir semua makcik pakcik aku graduan UKM.
lagipun dkat je kot tak smpai 15minit. , Insya-allah :)

korang nak tau tak?,sbnarnya kan STPM kan dah dkat sgt2,
bak kate org putih tu, "around corner?" ,ala watevor (whateverlah makcik)
bagi aku bukan around corner dah ni. dah tahap nazak ni.
nak tahu kenapa? nak tahu ke idok ni?
meh aku ajar formula dia.

STPM bermula November 21th,so?
so ko kata Dora!
maksdnya tak smpai sebulan lg lah labu! tak percaya?
meh cni, korg pi ambik calculaktor (means kalkulator lah )

STPM = (-) cuti Deepavali, a week (-) sabtu ahad (-) cuti Hari Raya Haji, 2 @ 3 hari = 21/11/2011

ini bermaksud STPM hanya tinggal tak smpi 2 mggu!!!!!!!! * bru sedar
from onwards, aku kna usaha lbh sikit :)
to all STPM's candidates, i wish good luck okay ")
do the best.
Assalamualaikum :)

No comments :