11 June 2011

oh please oh tolong ..

okay now 3.24 am already.
and i'm still wake just like a manmanster (-,-")

tak nak cakap omputih. 
waaa.. 
kapan sih proposal aku nak siap ni!
ni lah akibatnya buat kerja last minit.
dush.. dush.. 

macamana lah aku nak siap cepat..
tangan aku ni menggoda batin aku kot..
start pukul 12 mlm td 
dia dah gatal.
aku buka google untuk cari bhan but
dia pergi taip pasal lain.
pasal makanan ( sebab aku tengah lapar gila then aku takut nak kuar dr bilik, delivery pls)
fashion,ni yang tak boleh tahan.
aku pi lah baca semua bloggers.

oh mai mai..
hurmm till now aku menulis blog.
terbaik dari kilanglah
aduhyai..
kat mata aku ni dah terbayang outcomenya.
first : tak pergi languange camp
second : tak siap proposal

adush.
aku dah rasa perit dah *bontot (tak sopan okay) punggung aku.
aksi macam kena rotan je.
haha
padahal tak pun.

nak meraung, nak merangkak semua ada.
2 hari je lagi.
oh ibu...
tolonglah anakmu ini.

*baru sedar diri nak panggil ibu

Dora oh Dora ko kena wake up.
jangan malas.
ko tak boleh jadi
Doraemon
ko tak boleh jadi Dora The Explore

kau kena jadi Dora Syafieqa.
ko kena siap kan gak proposal ni.

okay lah tu nak cakap

sorry kalau aku mengarut pagi-pagi ni.
baibai


p/s : oh mai mai tu sebenarnya perkataan oh my god but aku change kepada oh mai maih, sopan sikit.suka hati maktiri keta aku je kan.

Good night/morning 
(-,-)

No comments :