14 July 2010

Memalukan doh...

SEMALAM...

aduh malam tadi malu gila kot.. hahahah.. macam ni,malam tadi lpas hantar ibu pergi kerja,aku pergi topup minyak kat stesen minyak jalan reko.. lpas fill,aku drive as usual,time nk across jalan kan,aku tgk kereta lain lgsg xnak bagi aku jalan,aku bgang lah,,ialah td time aku xnak lalu xder lah byk sgt kereta.. tunggu lah,last2 aku bgang aku tpaksa masuk tamn jelita utk u-turn.. bila dah smpi kat maybank kajang,ada kereta waja ni hon aku,aku pn marah2 lah yelah jalan aku.aku ikut jalan yang btol.. pastu bila dah smpi sg.chua depan huga yu,aku baru persan yang lampu kereta aku tak hidup... waaahhhh!!!!!!!!!!!!!!! malunyer aku.pastu aku borak ngn adik aku.

aku: adik!! aku rasa ade sesuatu yg aku xbuat..
adik: ape kak(dgn muka blurr)
aku;aku tak hidupkan lampu kereta,hiihihihii ptotlah la lain mcm n kereta waja tu hon aku
(muka xbslh tpi malu)
adik:so skrg ni ko malu lah!hahahahha!padan muka ko..(gelakkan aku)
aku:waaaahhhh!!! malunyee aku dik..
adik:ko pergi lah carik mamt tu then ask forgiveness..hahahha

Kesimpulan:next time jgn suka2 nk mrh orang lain. & be alert!!1 lau tak malu mcm aku...

No comments :