20 May 2011

happy Upcoming birthday sis :D

haha aku takder kerja ni.
so aku ost nak post entry ni sbb esok birthday shira,
aku saja post awal-awal sbb tkt sok tak online.


Happy Upcoming Birthday Pretty!

she's pretty right?
happy upcoming birthday 
^,^
may Allah bless ur life 
u're getting old baby
now u're sweet 17teen.


by the way nak tengok something tak .
plus aku nak betulkan rumour member-member aku okay
haha sweet kan pic ni.
sebab pic ni berlambak orang tanya aku
persoalkan pic ni.
okay-okay.
look, diorang ni dah macam sibling okay.
janganlah pi tanya aku yang dorang ni scandal cause aku nak tergelak lah.
ada ke patut korang tanya aku jeles ke tak
What the earth!
haha F.Y.I guys
sebesar haram pun aku takder nafsu nak cemburu
sebab aku kenal mereka.
and i know how close they are,
so please just keep ur opinions or whatever by your own okay
aku takkan jeles ngan shira okay.
am i clear?
good

back to the topic.
once again
happy upcoming birthday cutiest
:D


From
Dora                                             
p/s:   sorry for the curi gambar hahha

2 comments :

Anisah Syahirah Ramlan said...

heee~
malunya syep. cehh! haa
thanks. makin tua sdhkn?

btw, apala pemikiran mereka tu.
kami dh mcm adk beradik sudah.
haaa, yg lain jgn notty2 tau.

my gift tak ada? XP

Unknown said...

ahahha ada nntilah hahahha :D
relax sudah mereka mmg sperti itu. hahaha