14 February 2011

12,02,2011

hari ini entry aku berkenaan Dia!
hari ini aku keluar dengan dia but kami mengajak si Burn untuk menemani kami, 
sebenarnya burn dah selalu ikut kalau kitorang keluar.
 tadi kali kedua aku keluar dengan dia slpas semalam.
smlm kami dah okay semula selepas aku pertimbangkan beberapa hal termasuk family.
smlm kami keluar dengan burn juga, then dia ajak beli baju as my birthday present..
at first aku tak nak gak sebab aku taknak membazirkan duit dia but dia mendesak utk mncarinya so aku pun ikot jelah.. puaslah aku dengan dia pusing satu KL masuk Forever 21 lah apa lah, aku ikot je langkah dia even my fav boutique, Cotton & On pn takder  baju yang aku nak .. 
haha aku ni bleh tahan cerewetnya gak..
sampai dia kata kaki dia nak patah..
bila masuk BB je, dia terpandang satu patung ni then dia panggil aku utk tengok patung tu.
hah! CANTIK! that was a first words that came out from my mind then through my lips..
huhu.. 
tapi aku taknak tergesa-gesa beli, aku ajak dia pusing satu BB gak. dari atas sampai bawah 
dari ceruk smpai keluar.
but still takder yang menarik perhatian aku..
lastly aku dah terasa penat yang tahap gaban, baru lah aku ajak dia pergi kedai yang first2 kami namapak tu iaitu Seleksi Akhma.. masuk je aku terus cari baju macam patung tu.
Bila aku tengok harganya ..
terbeliak bijik mata aku.. yelah kalau guna duit aku takder lah aku kisah sangat kot..
ni guna duit dia kot..
mula tu aku taknak beli .
aku cakap dgn dia 
aku : tak payahlah , bazir je, nanti duit dia habis.. :(
(haha first time aku kata macam ni, kalau sblm ni aku sebat je)
but dia marah aku, dia kata 
dia : ambil je lah.jangan pikir harga..ni bukan selalu..ambil je..
aku : betul ni?
dia : ya sayangg ..

aku pun apa lgi terus panggil akak tu then suruh bungkus. nak tahu tak tabiat huduh aku smasa shoppiing?
aku tak suka try baju tu dulu.
kalau aku nak aku terus capai.
haha nasib baik semua yang aku capai tu muat badan aku kn..

then lepas beli tu kami jalan jap then dia kata kat aku nak beli shawl tak sebab ari tu aku memekak dgn dia sbb ibu aku tak bagi beli shawl lagi sbb shawl aku masuk ni dah 3 hanger tudung yang bulat-bulat tu..
thats why ibu aku marah.. bila aku mengadu kat dia, dia  pun merasa kasihan melihat aku sedih..
masa dia tanya aku nk beli shawl tapi masa tu aku takder mood sbb penat yang terlmpau..
so kami pun balik..

p/s: masa tu aku nak sgt beli slurpee, aku minta dgn dia but dia wat dono je..  :(

No comments :