14 February 2011

13,02,2011


yeah hari ini hari kedua aku keluar dengan dia.. bukan apa.. dia cume cuti seminggu je then dia balik mengajar..
ni lah pengorbanannya yang terpaksa kami tempuhi..
haha jiwang lak aku ini..
so kitorang nak spend masa dgn sebaik-baiknya..
hari ini kami tak kuar mana sangat pun just lepak-ing je

tadi... kitorang just jumpa..
but tadi aku pakai baju yang dia belikan itu,
haha bila lagi aku nak pakai kan..
nak kata aku kuar nanti.. harapanlah.
sepanjang dia kat johor .. aku tak kuar sangat..
kalu kuar pun just beli barang or ada hal..
baik kan? haha
first sekali tadi, kitorang g magan( bahasa jawa maghan: makan)
hah baru beljar jawa..

cari kedai makan pun pening kepala kan..
dia pergi tanya aku nak makan kat mna,,
apo ko bonda soklan tu pun aku tak tahu,
gi tanya kat Si Beruang ni ( gelaran yg mmber aku bgi kat sekolah sbb aku kuat mkn)
semua aku lenjan..
last-last lepak kedai mamak..
asal?
korang nak kutuk?
kata kami low class?
sebab pergi kedai mamak?
haha
ada aku kisah..
aku pun bukan high class sangat kan..
janji aku kenyang..
tak semua kedai mamak tu tak elok okay..


Dia seorang ustaz yang rock.. tak percaya?

scroll bawah..


...


--


lagilah


....
haha  kan aku dah kata dia rock, cara  duduk tak berubah haha

<3

Burn yang hensem..
baik kan.. haha
ni kerja burn yang menangkapnya

..eh ada lagi sama..

scroll ke bawah ..


------








LAGILAH!!......



sama kan? ahha saja je nak letak dua :D
hahha mereka ni Bouncer saya kot..
hah but si Burn selalu ikut ke mana kami pergi..
sebagai pihak penyelamat..
hahah

kerempeng kan dia?
haha macam kelakar tengok dia bawak beg aku.. hahha

officially.. =,=

kepenatan..
tengah tengok mereka mencari kasut..
mmakai baju pemberian dia.. gelojoh kan..
haha

dia boleh dikatakan cerewet!
haha sama seperti saya!

bila burn dah mula boring..
waahh sudah berakhr gambarnya dong.
tadi pun kitorang pergi cari seluar si Burn..
pusing satu BB takder gak then burn ajak g Pavi..
pun takder gak..
selepas mencari seluar Burn plus window tak tershopping tu kan.. 
kami bergerak ke Masjid India ..

Ini kerana Abang Burn ingin mencari sesuatu..
pluas aku pun nak cari tudung kat sana..
hahaha mana bolh lpas peluang..
bila sampai ingatkan terus cari brg Burn but barang aku yang cari. haha 
puaslah aku memusing satu Masjid India tu.. 
but shawl yg aku nak tu takde. 

out of stock.. bengkek je hati ini..
tapikan masa tgah cari shawl,
cik abang ni paling pantang kalau nampak baju kemeja perempuan yang flora-flora tu..
mesti dia nk belikan.. haha
sampai aku yang marah dia..
berkenon bebenor dia kan..
lpas tgk aku pakai sebelum ini..
yelah baru lepas belikan aku baju.
ni nak beli lagi..

then kami menyambung mncari shawl
last-last pergi satu kedai ni..
nasib baik ada..
haha and lagi sekali pertolongan cik abang diperlukan ..
bila dia tengok aku beli satu,
dia suruh tambah ambil lagi satu.
ikotkan hati kalau duit parents aku satu kedai aku nak angkut but bila mengenangkan itu duit dia..

aku insaf utk menjdi seorang pemboros..
aku ambik satu je tu pun dah cukup..
then kami pusing cari kain pelikat sebab cik abang nak guna kat madrasah sana..
sampai duduk memilih kain pelikat..
ahah yang aku lak membuat agenda sendiri iaitu membelek telekung.
haha tu tabiat aku kalau nampk telekung.. haha
aku blh khayal kot.
akhirnya selepas membeli. kami pun pulang sebab katak dah panggil hujan plus dengan suara si Burn yang cukup merdu itu kan.. haa
haha 

sekarang jam sudah menunjukkan pukul 1.24 pagi..
dora esok ko sekolah..
pergi tidur sekarang..
okay selamat malam.. 
-,-
assalamualaikum..

No comments :