09 February 2011

My addicted

Lately ni, aku memang terlampau stress akibat assigments yang terlalu lalu banyak.. sampai satu tahap aku menangis sebab aku dah tak tahan sangat.. hari-hari mengadap benda yang sama, sebab satu paper je, paper yang lain bertangguh.. waaa aku pernah kena gastrik sebab terlalu tension..  

i'm too obsessed to complete my assigments till i'm ignored my meal time. Sometimes a day, i do not touch the food. when i'm back from school directly i'll take my shower then i continue to do my assigments till i've forget that i have not eaten yet.. macamana lah tak dapat gastrik kan.. hurmm dulu bila mereka kata yang form 6 kata ni susah, aku hanya gelakkan.. sekarang ini baru aku rasakan keperitannya cause this year, i'll facing STPM.. Omg.. .

tadi aku keluar kejap untuk merelaxkan minda aku.. i drove my car around kajang . suddenly i saw the store where im used to go when i'm under pressure. seven-E lah.. ahah aku pun masuk and aku mencari sesuatu yang lama aku tak minum.. jeng jeng iaitu SLURPEE !!!



waa seriusly, im addicted to Slurpee! hanya ini sahja yang mampu buat aku tenang.. aku dah lama tak sentuh benda ni sejak 3 bulan lepas sebab dia melarang aku minum benda ni .. semuaa ini disebabkan penyakit asthma aku.. pernah satu hari tu, masa keluar dengan dia, aku ternampak Seven Eleven, then aku ternampak mesin slurpee! ia seperti menarik-narik jiwa raga aku untuk melaburkan duit aku ke atas nya.. aku pun terus masuk tanpa menghiraukan si dia.. bila dia nampak je aku masuk store tu, immediately dia halang aku.. ahah tapi masa tu aku degil sgt nak beli hingga memaksa dia untuk menarik aku keluar dari situ, siap main tarik-tarik lagi.. hahah memang kelakar sangat.. abang yang jaga kaunter store tu tergelak tgk aku dengan si dia.. macam emak menarik tangan anaknya yang nak beli sesuatu haha.. last-last si dia menyerh kalah selepas aku membuat muka 1 dollar aku.. haha 

Finally. aku menang dalam pertempuran itu, aku berjaya menggenggam cawan slurpee. besar lak tu, ahha tamak tol ko dora... aku pun berjalan sambil memegang slurpee tu dengan muka penuh  kebahagiaan. si dia lak berjalan dengan muka yang tidak berpuas hati and terpaksa bersabar dengan karenah aku.. beberapa jam kemudian, aku telah menunjukkan satu reaksi iaitu aku mula batuk-batuk and yes! dia bebel aku , seribu batu boleh dengar.. aku pula buat muka kesian plus innocent haha terus dia tak jadi nak marah . pandai tak aku.. 

ini pula my faveret flavour :
 sedap gila perisa ini.. nyummmy..

Selain dari Si Dia yang selalu membebel bila aku nak minum Icy Drinks, ada seorang lagi iaitu Farah Wahida, kalau keluar dengan dia, memag susah aku nak makan ice-cream, minum air batu sebab nanti dia mesti bebel.. ayat yang selalu dia guna ialah " Dora, kita ni tak blh minum icy drinks sebab kita ada sakit kang ko tercungap-cungap kang, cuba lah sedar diri tu!" lebih kurang macam tu lah tapi aku edit sikit ayat haha.. aku gelak je bila dia cakap macam tu.. dia cakap macam tu sbb her Daniel always marah dia bila dia minum icy drinks.. then now dia marah aku pula..but sometimes kalau kami keluar, kita orang curi-curi minum. ala sekali-sekala.. haha sekali-sekala sangatlah kan..

but seriusly, aku penggila + pencinta + penyayang dalam erti kata lain aku cukup meroyan dengan cik SLURPEE ni..

kalaulah benda ni manusia kompom aku kahwin dengan dia.. hahha

p/s :  7-E jual tak mesin slurpee? aku nk beli then nk letak kat rumahlah :D ahha

No comments :