08 January 2011

Cerita

aku sebenarnya tak tahu nak tulis apa..
tapi aku tak dapat elak bila tangan aku ni cepat je click "Blogger"  ni..
macam macam yang aku fikirkan..
diri aku, diri dia,masa depan aku..
macam macam lagilah..
sampai kadang kadang aku dah tak boleh berfikir lagi dah..


ohh yah aku ada story , hari ni punya
tadi lepas balik sekolah kan,
aku nampak ada surat atas meja solek aku,
aku pun tanpa memandang surat itu,
aku terus masuk bilik dengan keadaan huru hara sebab dah janji nak keluar dengan
:mia,fath and wafaa...
but wafaa terpaksa cancel last minute sebab kena jaga adik dia..
so aku dengan mia je lah..
ish aku dah tersasar ni..
balik pada topik asalnya..
korang nak tahu surat tu dari mna?
jeng.. jeng..jeng...
haha..
surat tu merupakan impian  aku selama ini..
akhirnya tertunai jua..
aku ada buat permohonan untuk menjadi penderma organ..
aku berjaya..
aku rasa benda ni lah i buat aku happy sangat..
inilah impian aku dari sekolah rendah.. berbakti..
tapi ibu aku tak tau
tpi tadi semuanya terbongkar dgn kehadiran itu surat..
rupa-rupanya ibu dah tahu..
nasib baik ibu tak marah..
hihihih.
ibu faham impian anak dia..

cuma sekarang ni masalahnya
"yunus"..
ishh dia tak tahu yang aku mendaftar as pdrma organ..
macamana aku nak bagi tahu ni.. hurmmm
bingunglah.
hari tu aku baru sebut nak daftar dia dah bising,
dia kata dia tak nak tengok aku sakit..
ni apa lagi dia tahu aku dah daftar
mahu dia kerat aku 67..
kalah mona fendi..
bingung sih..
hahah takpelah..nnti pandi2 lah aku ampu dia..
:)

second story,aku ada kenal dengan seorang girl ni.. aku selalu gak follow blog dia..
" Hannah Rafiq"
kami skype ..
kami sharing our problems together(more to mine hihi)
Hannah, thanks for lending me your ears.
thanks sebab sudi dengar luahan hati  i wlpn kita baru kenal ..
akhirnya i dapat keluarkan segala yang terbuku di hati i.. thanks :)
thanks a lot..
im felt great after i let everything go.
thanks my dear..


hihi esok pergi Broga :)
muahss

No comments :