10 March 2012

Alhamdullilah. STPM :)

Assalamualaikum wbt....
 sebelum itu nak bagithu  bhwa post ni dah tertanam lama kat draft ceehh sedangkan bru 3 hari lepas, lalala, now nak baja dia balik, so baca lah ok :)


hari ini topik kita adalah STPM, nmpk tak apa yg aku tulis, ish STPM lahhh gilaaa,
hahahha,


pagi tadi dalam pukul 11.30 kot aku rushing keluar ambik mia dengan wafaa padahal keluar rumah pukul 11.35, ala lewat 5 minit.
aku keluar lambat bukan apa sebab satu hari ini jiwa aku tak tenang mengenangkan result , sampai pakai tudung pn cam budak darjah 3 adik aku pakai tudung lgilah elok kot bbnding aku td hahaha
then kami terus pergi ambik fath kat tempat kerja dia yg terletak di serdang sambil tu berlakulah ribut taufan dlm kereta aku sbb masing-masing ada peel dia, sorang sesak nafas lah,seorang nervouslah,seorang nk terberaklah  buang airlah, haha,


lepas ambik fath, kami terus drift pergi sekolah sambil berzikir cuaaakkk sihhhh!!!
dari keadaan macam ribut taufan katrina terus berubah menjadi suasana lepas tsunami, hahaha
akhir smpai juga sekolah, tu pun taknak masuk sbb takut, tp masuk juga sbb nak tau result.
dengan jiwahatijantunglimpa berdupdapdupdap meminta cpr, kami pun menyusun kaki yg menggeletar masuk ke sekolah sambil mengucap,


masa ini lah aku terbayang muka ibu aku yang garang hahha xda ni tipu ,
masa tu hanya Allah saja yang tahu ,
macam persoalan dala kepalaoak aku, antaranya
1.result aku nanti lagi okay dari trial ke?
2,cne kalau lagi teruk?
3.cne kalau aku tak dpat msuk U?
4cne kalau mereka berjayaaa?


argghhhh persetan kan semua kata2 syaitan di kpala aku tu,
aku tekad ngan basmallah, aku menuju ke dewan kuliah form 6 ngan mia, fath, wafaa
smbil bdoa yg kami akn bawa balik pointer yg bagus :)
setelah berlalunya penantian yang menyeksakan,
cikgu pun masuk bawa slip keptusan,
Ya Allah masa tu aku rasa nak pengsan je,


and Alhamdullilah, kawankawan aku semua dapat pointer yang baik yang melayakkan mereka utk masuk ke universiti, semua 3 ke atas,
alhamdullilah,
daaaannn yang pling aku terkejut aku dan fath dapat pointer yang samaaaa!!!! ohh nk jeritjerit *gediks
haha dah lah dia dok blkg aku msa exam, trial pun sama pointer,
nak buat macamna fath, aku redha je hha, nmpk sgt jodoh kita kuatkan,ahha
tapi yang aku plg bengang napa sejarah kau lagi tggi dari aku!!!
ini tidak adil ini tidak adilllll *versi penakut by dora


tp alhamdullilah :)
tu je yang mmpu aku lafazkan apabila melihat kawankawan aku berjaya.
selepas tu, kami semua pun pergilah mencekikdarah di AyamPenyet,
hahah, kebulur gila, masing2 baru sedar yang perut dah buat lagu keroncong setelah melihat result yang begitu bahagia laa sgtkan..
okaylah malas nk ckap bnyak, tgk gambar okay :)







menunggumenunggu untuk diambil order

tersenyum sebab dah order, LAPAR -,-

chaaakkk! makanan daah smpai, ayaammm gluupp

muka buat snyum lepas menangis kegembiraan,terloncat2   wlpn geram mknn tak smpai lg

hal lelaki! jgn busyboddi

okay lapaaarrrr sgt. 

chaaakkk dah siap, ceptcepatkan haha,burrpp Alhamdulilah :)

eh okaylah, btw kepada semua my girlfriends congrats kerna mendapat keputusan yang membanggakan, insya-allah akan tercapai impian kita nak masuk U kan, sayang kaliaaan dunia akhirat. :) 


3.00+++ :) alhamdullilah terima kasih Ya Allaah 
thanks for reading :)

No comments :