30 December 2010






Mereka yang terhebat sepanjang zaman



Muhammad Yunus


dia lelaki dalam hidup aku, aku cinta sama 
dia, aku dengan dia mempunyai perbezaan
yg banyak tpi kami cekal utk meneruskan 
hubungan , dia lelaki yg berjaya buat ego 
turun.. i love u sayang
OpelInilah abang aku! nama penuh dia Hafiezal Helmy
aku pun tak tahu macamana boleh terbit nama
Opel tu, dia ni abang aku yang cool, dia lah tempat
aku bebel kalau aku tak puas hati dgn sapa-sapa.
then ayat yang selalu dia cakap kat aku kan
"relaxlah do" hahha .. tapi dia tetap terhebat. dia jenis tak
cepat melatah. dia yang jaga aku. walau kami jarang chill.
port lepak ayza mamak malii.. haha dia dah taken okay.
by sis mar..

Farah wahida
dia teman terhebatku, dia bakal peguam.
dia sorang yg think forward bagi aku,
kami mmg rapat.dia jenis yg tak ambik pusing
kalau ada org cakap negatif pasal dia,
tapi dia ni agak boyish ikit, kalau
sapa yang tak rapat ngan dia mesti ingat dia 
sombong tpi sebnrnya dia tak.walau
apa pun dia seorang yg mysterious
dia susah utk mmpercayai org lain dlm bab nak 
luah perasaan, hanya org yg btl2 dia percaya
shj. yg akan dikongsi bersama. i love u baby.





Fatimah
kawan yang selalu dgr aku menangis,
mengamuk. kami satu kelas + satu kereta
fath begitu memahami aku, dia tahu
mood aku,dia memahami aku sgt2,
kalau aku ada masalah,dia org pertama yg aku 
cari. dia yg selalu nasihatkan aku bila 
aku gaduh dgn yunus, dia rapat dgn yunus.
dia cepat tgkp bila aku ada pob tpi
fath ni sush nak gthu pob dia, aku kna
psiko aru dia nak gthu, ak sayang ko sgt2
fatimah! semoga ko happy ngan fadhil okay..


T.H.A.Fnama penuh dia Tengku Haffsham  Azmil
Fahimy. nama dia panjang sangat, thats why aku shortkan
dia ni.aku dah anggap dia macam adik aku sendiri,
dia ni menjadi kegilaan permpuan. mgkin sebab muka dia kot.
dia jenis kalau tak suka sesuatu, dia akan simpan dulu, kalau dah tak boleh tahan  baru
dia bagitahu... dia ni tak banyak songeh lah tpi lorat sangat.hahha,
dia merupakan slah sorang org yg byk tahu kisah aku.
tapi skg kami jarag contact disebabkan dia guna celcom! aku syg ko dik. 
Wafaa
Si kecil yang banyak mulut, ni lah wafaa, dia kecik tapi mulut dia macam bertih jagung.
dia baik, dia macam syaza  gak. kalau aku marah, dia yang selalu tenangkan.dia dah taken by
T.H.A.F..  dia seorang yang penyabar. korang jangan tengok luaran
kalau korang nak tahu gelak dia tak menggambarkan saiz dia..




tiada ayat mampu aku ucapkan selain dia memang
gorgeous. syaza, teman aku dari sekolah rendah
dia seorang teman yg tersangat baik,dia comel
dia jenis yang tak mudah marah.kalau ada
orang yg sakiti dia mesti dia tak balas balik,
malah dia maafkan orang tu, tredmark dia "ngek"
dia suka  gelak mcm org gila. dia suka buat org disekililing dia tergelak,
dia tak pnah pn aggp kekurangan dia sbg satu halangan utk dia
bergaul dgn semua org.aku syg ko sgt-sgt ko jaga diri leklok okay.
muaahs



Syesye
nama dia syahira izzati. aku selalu terslh nama pgkl dia.. haha aku g letak "Nur"
dia lesbo aku, aku syg gila vavi kt dia..kmi mmpunyai karakter yg hmpir
sama. aku rindu dia. dia yg thn ngn perangai aku. dia juga merupakan kawan pertama aku
yg berjaya buat aku nangis..aku syg ko sangat2..


Mahmah
nilah dia geng aku.haha nama dia Rahmah. dia sekarang belajar
kat Poli Sabak Bernam, dia agak boyish(bkn agak tp mmg) hahha.ada  sesetengah
kata aku ngan dia macam kembar sebab gaya, pemakaian kami sama
aku hanya mampu gelak.. rahmah ni lain sikit, ngan org lain dia cepat
touching tapi ngan aku tak pun. hahah siap main sepak bontok lagi..
aku rindu dia..dia seolah-olah fhm aku.lagi stu trademark dia ialah gheghe, aku pun tak tahu pe maksud dia.. haha layankan je..tapi. aku syg dia.. :)


mama Mia
inilah dia yang aku tunggu. anak pak cik Nazir.. Mia Nazira. Dia comel kan?
haha dia ni suka meraba aku.. haha aku pn tak tahu napa .. dulu dia jenis cepat touching tapi
sekarang aku tgk dia makin matang.. tapi satu je bad habit minah ni. dia suka makan
luar.hhah dia ni photoholic.. haha suka gila tangkapp gambar..
hahha tapi tu yg best,, hahha sayang ko ngek





dila dilo
nama dia Nur 'Adilah binti Mazlan. dia anak cik Ani. mak dia pembuat biskut yang hebat dan saya suka
biskut coklat chip beliau.hahha dila ni suka gelak besau-besau au.. haha
dia ngan wafa merupakan ST(Spesisi Terancam)  dia merupakan seorang yang pentingkan
persahabatn,  dia jenis out-spoken tu yang buat org jarang suka dia, tapi bila dh kenal , dia
seorang yg baik, dia akn tolong kawan dia. aku syg ko dila..

Iman Azlan
ini dia pak imam waktu aku kat kem. kami dah kenal hampir 3 tahun dah
kami kenal waktu aku g pergi camp kat Johor kira-kira 3 thn lps.
dia sebenarnya pemalu.skg dia belaja kat Alexandria, Mesir
dlm Medical Course. diia pandai kot. dia baik sangat
dulu kami rapat sgt..tapi sejak setahun lalu, kami jadi jauh,
aku rindu dia :( dia selalu buat aku gelak wlpn takder bnda lawak, dia
akan tergelak kalau dgr sore aku.. dia kawan yg baik..
Iman, kalau ko baca blog aku ni, aku nak ko tahu yang aku rindu sgt kat ko.. :(
6 tahun lagi baru kita pat jumpa kan.. aku sayang ko. ko kawan baik
aku sampai bila-bila.

Nelly gemook
ni dia dak gemok..dia ni suka makan telur goreng,nama dia Nelly bte Nasir..
kami kenal since form 2.. luar daam dia semua aku tahu..
now dia taken by Kent..
hope happy okay






penat sudah.. 
harap korang enjoy okay..
taaaaataa






































































2 comments :

Anonymous said...

hee dora dalam hati ada taman sayang-sayang kita orang ;D

Unknown said...

hahhaha