25 January 2012

Zoo Negara

Assalamualaikum readers :)
sapa nak tahu aku pergi zoo negara semalam, best oooo *hahah nampak bebenor yang aku ni, dah lama xpi zoo.
aku pun tak tahu macam mana aku boleh tersesat kat zoo ni.
macam ni, smlm kak sepupu aku yakni kak ipah ( ala ibu ayish ) mai dari johor,
so, dia pun text aku kata nak pgi zoo, at first tu ternganga gaklah mult aku mndgar cdangan yag brilliant itu.
cadangan yg mmbawa aku sdar bahawa selama ni aku takpenah pun terdetik nak pergi zoo.
hahah, selama ni yang aku tahu KL/Selangor hanya terkenal dengan shopping mall yg murah *tersgtlah murahkan -,- 

kalau adik aku ajak pergi pun au hnya memandang atas *buat-buat tak denga kan.
tpi kali ni, entah macamana aku stuju je.ikutkan aku malas sgt nk dating dgn haiwan yg shooo schomeeel  itu.
bila smpai je, terus beli tiket anddddd...
mak ai... tiketnya mahal gila kot, 

Dewasa : RM 20
Kanak-kanak : RM 6 kot
sebab total yang aku kena byar RM 66, peh lepas aku tengok mahal, aku terus mengurut kepala smbil berfikir
kenapa lah mahal sgt ni, nasib baik bukan duit aku, kalau tak mmg aku pikir 66 kalilah kan.hahah
yelah last aku pg, yuran masuknya tak smpi RM10, 
ahah aku pergi 13 tahun lepas, sila pukul aku skg juga, thanks :)

dahlah taknak ckp banyak2, korang tgk gambr ni okay sbgi mulut aku yg bckp.

anje and ayish 




ibu and ayah




ayish yang tak reti dok diam. asyik meroyan je. penat nak mengejar dia. 


sebenarnya banyak lagi gambar tapi.. internet tgeh sasau. lembab thap tapirnya. bosan nak nti korang tgk kat facebook aku okay

assalamualaikum

ps : sumpah, badan sakit gila pusing 1 zoo ni. dahlah ramai org. -,-
kbhai!

No comments :