23 January 2012

Bila manusia tidak pernah puas

okay post kedua ni pulak pasal luahan hatiku,
baru2 ni aku dapat handphone baru yakni Iphone 4s
mulamula excited nak gilameroyantahapgilababan
*melompatlompat macam naga CNY.
yelah dpt Iphone kan,


tapi..
tapi..
rasa cam taknak je, nk pulangkan baliklah.
*okay sila tampar pipi anda dora! tak bsyukur!
bkn tak bsyukur tapi,
gua ngakk biasa seh..
dahlah aku ni pengganas tahap international,
mafia mexico pn kalah dgn aku.
sbbnya, aku tkt hp ni bakal jahanambaik kat tgn aku ni.


selain tu, aku agak bengang sebab dia tak boleh nak mengeratkan hubungan asmaradana dgn hp lain.
*bluetooth lah
 dia kena dgn golongan yg setaraf ykni Iphone.
haktuih sgguh pilih kasih.
ku tak suka org sbgini dong.
tapi function dia sama je cam iphone lain cme dia laju sikit
tak selaju Formula One okay  -,-


skg ni pun aku tgh mengagahkan diriku ni utk belajar menggunakannya wlpn feel a bit awkward 
*bkn a bit tpi banyak gila!


takpe2 nnti nak bodek ibu nak tukar hp lain yang lebih menjamin keselamatan hp tu sdri.
*seorang anak yg suka menghabiskan duit ibunya, dulu nk iphone skg nk lain  -,-
ahahah baik tukar yang ada keypad etc blackberrylah!
good dora. 
otak ko memang power babbab ni kan.


taknak!
Hendak!!!!




assalamualaikum :)

No comments :