26 September 2011

fesyan atau pun memang nak ni! jum baca

deng deng,
syawal nak habis.
no more raya.
focus on your study girls..

okay okay now,
aku nak menulis tentang entry tentang fesyen ataupun memang nak ni?
kalau nak faham g jum baca .

semakin hari semakin banyak fesyen yg updated .
aku pun skali tgolong dalam golongan mereka yang suka mngikuti fesyen.
tapi tu dulu lah zaman kanak-kanak ribena.

aku mula pakai tudung masa aku form 5,
lagi baper minggu nak puasa.
then fesyen tudung yang mula aku pakai ialah tudung yuna.
ahha that time, yuna kan baru menjelma, 
so fesyen tudun dia sungguhlah kefamousan.
sume gadis-gadis nak pakai tudung yuna.
termasuklah aku .
hahha

 pada permulaaan penghijrahan ku
abaikan muka okay, sungguh tidak sopan.
kemudian, selepas beberapa abad mengabadikan diriku ke fesyen ini.

semakin hari semakin bosan dengn perubahan fesyen yang makin berlambak
so, skg ni aku just ikut diri aku,
no more Hana Tajima,
no more Yuna
or trendsetter sapa pun
now aku pakai tudung ikut mood aku.
somehow, aku akan ubah atau reka ikut pe'el aku.
aku gabungkan gaya A ngan gaya B
aku banyak uat reseach,
i found my own identity.

my own identity.

okaylah hanya itu sahaja coretan saya.
mengikuti fesyen tak salah,
tapi jangan lah sampai kita jadi hamba  fesyen.
zaman muda itu zaman yang coolest beb!
assalamualaikum

No comments :