20 September 2012

TalkTalkTalkTalk and TALKlah!

Assalamualaikum wbt. ehem.

harini aku tak ada tajuk entry yang bersesuaian so i put "TalkTalkTalkTalk and TALKlah" as my title, 
Hal ini kerana aku ada banyak ceghita nak distorykan. hewhewhewhew *slap my own face
will talk talking talk and keep talking till puaslah! :)

Alhamdullilah, harini masuk hari ke berapa tah since 1st sept and alhamdullilah sebanyak yang mungkin sebab dari sehari ke sehari , managed to adapt myself here. * big hand for me puhhlesss :)
Alhamdullilah juga sebab hari ini dapat makan my favourite!
ate laksa, kek choc moist and air tebu,
ohhh Ya Allah seriusly rasa nak joget gangnam style la ni jugak.terovereksaited.
Terima kasih pakcik-pakcik kat Konvo :) 

Tahhniah juga kepada sesapa seniors yang berjaya graduate dengan bestnya, 

i wish that i were in their place.
but its okay dora , 4 tahun lagi.

enough! 
Next!
There's no more crying at the night before sleep. bawah bantal menghadap dinding 
 cuma kekadang rindu ibu, rindu kekawan tu normallah, takkan abnormal lak,
but sometimes tu ada satu perasaan yang halus iaitu bila seseorang mulalah teringin makan tu makan ini,rasa nak tampar-tampar je nafsu sarakah ni.
tak boleh bagi duit aku berkepuk sikit.
ada je benda yang membuatkan nafsu makan aku bermaharajalela.
siang memang aku cukup makan tapi malam tak,
Hal ini disebabkan aku selalu lapar bila pukui 11 ke atas, 
so obviously sesangat yang kafe dah tutup that time,
so nak tak nak kena gak telan maggi dua bungkuih.haha
sarakahkan aku.

okay selain itu, hidup dah makin biasa naik bas jalan kaki,
tapi part yg buat aku kesian kat bas/komuter usm ni yakni bila student ramai,
walawei gua cakap sama lu, komuter tu kekadang stuck kat tengah jalan sebab kebanyakkannya jalan usm ni berbukit,
Tersengguk-sengguk abg bas tu nak masuk gear, rasa nak tolak je bas tu haha.

kelas gua lah memang pack cuma rabu/ jumaat je sempoi sikit sebab kelas sampai tengahari macam tu, yg lain toksah cetalah dari pagi ke petang sometimes ke malam,
assignment tarak cetalah Dr. Jac ( lect for econmoy) dah siapkan assignment for tutorial.
yang tak bestnya pagi esok aku ada kempen siswa kat Kedahsampai Ahad, 
benda tu kena submit masa tutorial isnin ni,
Sabaq dora sabaq.
dahlah sebelum ni main hide and seek dengan ekonomi, la ni kena hadap for 1 sem.
memang aku jadi kawan baik ekonomilah,
serabut otak gua nak recall balik ekonomi yang dulu-dulu.
time nilah nak tanya mia fath semua.
haritu balik jumpa sat dengan cikgu shiha, dok potpetpotpet dengan dia, mengadu bagai, 
lega sikit hati ni :)

 Lupa nak habaq mai, aku pi interview untuk jadi Fasiltator Generasi Harapan,
generasi Harapn ni macam, kami akan hantar proposal kat sekolah-sekolah untuk berikan motivasi kepada adik-adik untuk belajaq lagi power supaya jadi manusia yang cemerlang.
aku bukanlah orang yang baguih sangat nak pi potpet kat diorang tapi aku nak berkongsi something yang diorang tak ada. 
plus program macam nilah yang aku dok tunggu sebelum ni.
before this ada pi untuk daftar community service tapi tak terpilih,
masa tu rasa down nya toksah cakaplah memang gilapunya banana punya downlah
sebab aku memang minat benda kesukarelawan ni.
and mungkin ni hikmahnya kot.

Lagi satu nak tahu tak, aku kat sini aku tak merayap pun, haha bukan sebab aku baru kat sini sebab aku malas. ulang balik MALAS! siap bold lagi jah
malas nak keluar even pi kafe depan bilik ni pun malas.hahha
hidup aku kuliah -> bilik.
Kalau aku bosan aku duduk depan tingkap tengok bukit kat RST. sejuk jiwa aku sikit.hahha

kalau pasal member, so far aku ngam dengan amalina, nani dan suhaila.
seriusly rindu kekawan Kajang.sobsobsob , diorang selalu temankan aku kalau aku teringin nak makan something.
selalunya aku akan cerita kat mamt kempeng selain ibu, dia yang akan bebel kat aku tentang masa makan, masa nak pi kuliah. jam loceng yang versi manusia,
Kang nak dekat masa kuliah tu, dai dok membebel kata " oi kuliah start blablabla,dah bangun belum?!" hahahahah
kalau nak cover "haaa dah siap padahal tengah rushing sebab lambat"
hahahha Thankslah mamat kempeng. nanti aku belanja kau lolipop.
lagi satu aku rasa nak tamparshootsepaksepak bila dia bajet macho dengan aku,puihpuihpuih. dah stalk tu cakap je lah.hahhaha.

okaylah aku rasa dah terbanyak ni,
kata Talk kan, memang haram jadah banyaklah.
okaylah,
terima kasih sebab baca entry aku.

RINDU KAJANG!
kbhai!
 


No comments :