17 May 2011

Goodbye adik!

haha mesti korang pelikkan dengan title aku.
sebenarnya aku cakap goodbye pada adik aku yang nak berambus pi PLKN.
hahah padan muka dia
aku suka.
sebab selama dia hidup atas muka bumi Allah ini.
tidak prnah dia pergi kem.
kalau ada pun dia taknak.

so sapa2 yang kata aku ni anak manja ibu ak ni.
better korang pikir wisely sapa yang lbh manja.
aku or adik aku.
aku ni mana pernah lekatkan kat umah
ada je kem yang aku nak pergi.
kiranya aku ni anak yang menghabiskan duit mak bapak.
haha tapi ada aku kisah.

bila aku tahu adik aku dapat.
aku geram sebab napa aku tak dapat.
padahal aku nak sangat pergi.
ibu aku lak relak je.
siap kata cni
" biarlah dia pg, ibu suka bia dia hdp bdikari"
yes! aku suka statement tu.
ahahha
aku ni kakak yang jahat kan.
hah pedulik apa aku.
saat dia nak berambus tu kan.
dia relax je.
aku yang polak(marah)
sbb napa dia tak tnjuk sedih atau dia saja nak tnjuk macho dpn aku.
ah aku pun terus mghasut dia.
tapi dia relax je.
tapi yg aku perasan malam terakhir kat rumah dia bantai tidur macam sok takder hari nak tidur.
mlm tu aku dgr dia macam nngis.
tahlah aku tak pasti sama ada dia nngis atau dia gelak.
soknya masa g daftar.
aku tgk dia tenang je.
relax je.
siap dok seat depan skali dlm bas.
peh macam excitd nk blah je kan.
anje lak dah macam org ,eroyan.
al maklum ngan dik lah dia main
kalau ngan aku kompom taknya.
makn kaki nak tak?
hahah

tapi sjak dia takder ni ( macam lah da lama pg, padahal baru shari)
aku snyi gle bhai.
semua kerja dia kat umah aku yg take over.
kadang2 rasa nak suh dia balik umah je
tapi bila pkir balik lantakmu lah labu.
hahah btw
kepada adik aku
selamat menjalani kehidupan yang mewah di sana.
ahahha

No comments :