17 June 2011

genap setahun pemergiannya

hari ni genap setahun pemergian mereka ,
yakni muhammad shafiq hafiz razali dan khairunnisa' zul fakar
tak usahlah aku terangkan status mereka dlm hidup aku.
ckuplah aku katakan bhwa mereka berdua ni pernah berikan aku kebahagiaan.

mereka meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya 
pada 17 jun 2010 pada 7:50 pagi di Sabak Bernam,
aku dapat tahu tengah hari.
korang blh baca artiikel di sini 


slps pemergiaan mereka,
aku cam biol kjp,
aku still tak dpt  terima hkikat masa tu,
aku menangis je,
aku ambil masa yang lama utk pulihkan smgt aku.

bila aku ternampka kereta naza or kelisa ,
mesti aku teringat mreka.
kalau aku pergi sg, jelok or bukit mewah mesti aku ingat dorang.

Ya Allah! rindunya aku kat merreka..
aku rindu sesangat kat mereka.
shafiq,  minta maaf sebab org dah lama tak ziarah kubur dia.
nisa, aku sayang ko, ko kwn baik aku ..
walaupun aku tak ziarah korang tu tak bermakna aku lupakan korang,
aku sentiasa mendoakan korang di alam sana.
semoga Allah cucuri rahmat ke atas roh mereka.

Al- Fatihah 
kepada
 Muhammad Shafiq Hafiz bin Razali
dan 
Khairunnisa' bt Zul Fakar

2 comments :

zahirahharyati said...

al-fatihah. semoga tabah meneruskan hidup.

Dora Zain said...

thanks :)