18 June 2011

kesedaran dan pengorbanan

"Tidak semua yang kita nak akan kita perolehi "
ni lah nasihat ibu kepada seorang anak dia yg slma ni akn dpt apa yg dia nak.

adegan hati ke hati ibu dan anak ni berlaku mingggu lepass lohh.
semua ni bermula kisah lawatan ke Cameron Highland

aku : ibu, akk cancel lah nk g CH *muka sedih
ibu : laa napa lak, pergi je lah, kn akk nk pg sgt..
aku : takpelah , nnti spa nk mbk adik..
ibu :  btol ni?* terharu kot
aku : yelah, nk buat cne, bkorban lah..
ibu : okay okay, lgi pun apa yang kita nk tak semestinya semua kita kan daptkan
aku : yelah tapi.. ada satu syarat * muka tersengih
ibu : apa dia?
aku : nnti g lgkawi, ibu g dit poket lbh k :)
ibu : yolah..

so, aku terpaksa mngorbankn kegembiraan aku demi adik aku.aih, 
dora. jgn menyesal,
setiap apa yang berlaku mesti ada hkmahnya.
 tapi sedih, dorang njoy je kat sana.
:(
takpelah demi ibu 

No comments :