21 June 2011

malam yang penat

now its 1238 am already,
damn sleepy bhai.

ni semua gara-gara adik aku lah ni, 
tadi aku tidur awal gila..
aku kepenatan.
so pukul 8 mlm tu aku dah melingkar atas katil.
aku tidur awal dengan niat utk stay at night.
sebab nak study.

yelah aku xstudy lgsg,
so aku kena top-up malm sikit.
sedang aku lena tidur di ulit mimpi.
tibe-tibe datang mamamnster ...

jeng jeng iaitu anje.
ah memekak btol.
ketuk pintu bilik aku macam nak runtuh rumah ni.
semata-mata suruh ikut pergi cari baju kat uptown/downtown
bila aku cakap tak nak pergi,
makin kuatlak hentakan ultraman dia tu.
*ibu yg suruh ikut
tu yg dia memekak tu.

aduihh potong stim tol lah, baru nak tdo. 
bila aku bangun je jam bru bergerak ke angka 10 setengah..
makkkk oiiii..
kejap nye aku tdo.
mata aku lak mmg tak leh buka lgsg.

siap pn mata tertutp je.
aku main rembat je baju.
*time ni tak pikir dah nk pki leklok, pkir katil je 
hahha

aku pun stju nk pg dgn syaarat adik aku yg kena drive.
mula-mula dik aku tak nak,
aku pun terus masuk bilik smbg tdo,
then dia bru stju,
hahah
jahatkan aku,
aku bukan apa.
ko gila nk bagi aku drive dalam keadaan nyawa2 ikan ni.
tempah batu nisan lah jawabnya.
hah

aku pun plik nak apa lah dia pg uptown / downtown ni,
mlm2 ni lah nk cri baju
* hello dora ko pun sama okay 
mentang2 esok dia nak balik kem ,
ibu aku pun ikut je kata dia.

cissss! sungguh tidak adil..
hajat permulaannya nak pergi downtown Jalan Reko, Bangi
sbb dekat gila ngan rumah aku.
bila sampai je ,
tgk kosong je,
baru aku ingt yg isnin abang-abang downtown ni honeymoon.

so, adik aku pun ajak g uptown Miness.
aduiii nak memusing,uish dah lah tgah ngantuk ni.
abg downtown ni pun satu,
nak honeymoon tggu lah hari lain,
ish (-,-")

then adik aku pn drove lah ke serdang 
sedangkan aku kat sebelaah dah emmm.. membuta lah
sampai2 je,
trus parking..

nasib baik kurang org kalau takkk.
harapanlah kan nak aku turun.
aku pun ikut adik aku..
bila masuk je uptown tu..
mata aku terus segar,

ciss! godaaaan syaitan yg direjam.
apabila mlihat baju2.
then aku pn pndg ibu aku..
ibu aku mcm phm je niat suci anakanda nya.
lalu ia pn berkata
"kunci tangan"

maksudnya ialah suruh aku kunci tangan utk membeli,
aku pun diam terkelu sejuta kata.
hurmm tengah jln adik aku pun masuk kdai jersi.

okay fine,
aku pun menyibuk,
ahah
aku pedulik apa.
tak dapat tudung pun,
jersi jadi lah.

ibu aku hanya mampu tergeleng2 melihat anak daranya ini.
selepas mmbeli,
kami terus blik sbb mkin lama kat sana,
makin nipis duit mak bapak aku.
 and now here i am.

kat rumah, mata segar bugar,
and its time for me to study okay.
okay lah saja mengedik mengupdate blog 
adious.
thanks for reading 

(-,-") good night  peeps  

No comments :