15 January 2011

XTVT

insya-allah petang ini aku and the geng nak pergi UPM. ni semua idea si Mia lah ni, nak sangat buat photoshoot kat sana.. ala- ala nak buat macam LBS.. haha pengaruh movie terlalu kuat dalam kalangan rakan-rakan aku ni..

kalau sebelum ni kami semua pergi Broga tapi Mia tak dapat ikut sebab dia ada latihan memandu..tapi kali ni dia yang rancang. haha kiranya sebagai pembalasan lah kot. tapi masalahnya sekarang ni, tadi aku buat research sikit.. aku just taip Padang Ragut UPM kat google au, then aku terbaca satu sentence ni.. yang mengatakan jika ingin membuat photoshoot  kat situ "dikehendaki meminta kebenaran pihak UPM".. loh bagaimana ini.. takkan nak main serbu je.. kang tak pasal-pasal free je kena halau.. ohh shitt.. 

Mama Mia! macamana nak pergi ni .. :(  mia ohh mia.. kenapa aku call ko tak agkat.. kang petang ni tak jadi di mana kita nak membawa diri ini.. Mia!!!!  

3 comments :

zalilah zait said...

best nye....nk folow :((

Mia Nazira Nazir Suhaimi said...

aq plak yg sggest menda nih..
ni idea si wafaa ngn khen lah nih...

xpe2..alang2 aq dpt nama..haha

Unknown said...

mia: bukan ko ae? hahahha ko famous gak kat blog aku

zalilah: ala zal nk ikot jomlah.. tpi transport sndri ar sbb keta aku mmg dah full :D