01 February 2011

31,1,2011 - Part One ( happy)

Petang semalam aku pergi rumah syahira, aku nak hantar borang kaji selidik tapi kalau aku dah mula jumpa dia, confirm aku stay lama gila, then syesye(nama panggilan syahira) ajak pergi Kedai Makan Mak Zan kat Bukit Mewah tu. 
So aku pun On je lah lagipun aku nak cari orang untuk habiskan borang kaji selidik aku ini, pukul 8 lebih kami gerak, aku, syesye, farah and syaza. last minit punya ajakan, sampai sana je, aku pun mula menjalankan projek aku, aku telah mnyuruh mereka mengisi borang itu tanpa banyak soal dalam erti kata lain aku telah memaksa mereka, ahhaha jahat gila aku... hah tapi mereka tak kesah pun,kitorang gelak je yelah mana taknye syaza dah mula perangai sewel dia tu. haha dah lama tak lepak sama kan, memang fun gila, then tak sampai beberapa minit aliff, member kitorang mai.. dia ni datang je nak cari gduh dengan aku.lepas tu aku dengan syesye pergi 7E sebab aku nak beli tpop, aku nak jalan kaki tapi ikin tak bagi, dia suruh naik motor. gila apa nak suruh aku naik motor, dia tak tahu ke aku lari dari lesen P motor, haha badan aku mana lh nk imbang2, silap hari bulan motor yang bawak aku, bukan aku bawak motor, haha lastlast, syesye jadi penyelamatkan aku, dia yang nak bawak motor, 
tak payah aku susah-susah jalan kaki. peh tapi bila aku naik dengan dia mahu menjeriit aku, mana tak ye, dia pulas sampai aku nak terbalik ke belakang, ahah dia nak balas dendam sebab aku bawak kereta laju-laju.haha menjerit-jerit aku dibuatnya. nasib baik aku selamat pergi dan selmat sampai.
.selepas itu.kitorang borak punya borak smpai pukul 10 stengah, masing-masing dah kelam kabut kot nak balik cs dah lewat, kitorang bayar-bayar terus gerak pergi kereta, sampai kereta je dorang borak lagi, aku lak siap tgkap gambar lagi, 
ni lah gambarnya, jeng-jeng.. ahahha

kebluran syaza terserlah, haha
syesye
me
ien and iera
ko napa za? haha
hahha aliff nak balas dendam!
haha sensored tol mereka ini
soory lah pic blur, guna cmeranye hp kot
aliff yang sengal


hahha pgotor za!
farah
ienn
hhah photomania
gila gambar 

cheesee :D
hah suka pic ni cs nampak aku natural gila cs without make-up
dianugerahkan kawan-kawan yang gila photo
:D
muka kekenyangan
hahha ien berhayut je  bergayut je
sampai di sini sahaja lah sekian THANK YOU haha

p/s: sebenarnya gambar aku yang paing banyak tapi mals nak upload nnti dikatakn gila kuasa haha


No comments :