16 November 2012

sesaja.

Assalamualaikum wbt korang!

Semangat! semangat! semangat Dora! semangat! fuuhh! sudah masuk dua minggu aku kurang sihat, yakni sinus aku datang balik, sakit dia hanya Allah yang tahu, di saat-saat assignments yang berlambak campur exam lagi.

Kekadang timbul satu perasaan give up dalam hidup ini akibat sakit ni.
Dia datang tak kira masa tempat dan keadaan, yang paling aku tak tahan bila masa solat time nak sujud, Ya Allah, sakit dia, nauzubillah, bila tunduk tu aku rasa rahang aku semua nak jatuh ke mata, ada masa tu tengah drive, dia datang, dia datang dalam keadaan di mana macam ada something tarik dari leher ke otak.

Bila kena tu akan terduduk, bila tengah drive tu aku sampai brek emergency sebab sakit yang teramat sangat, kalau tak menangis memang tipulah kan,

benda ini juga buatkan aku asyik delay buat kajian untuk assignment aku, aku bukan lemah tetapi benda ni terlalu sakit.Sampai satu saat, si Z yang take over kajian aku, tolong aku cari bahan rujukan, ingatkan aku tentang assignment, thanks ikan goreng. 

satu masalah aku ini, aku tak suka bergantung pada ubat, selalulah ibu bebel suruh makan tapi bagi aku telan banyak mana pn benda ni tetap akan datang.
so aku akan tahan je. nasib baik dekat dengan family, mcm minggu lepas kena seseorang kat usm, aku menangis je, kekadang aku mengamuk dua puluh empt jam.

minggu depan dah exam, presentation,semuanya hari selasa. 
macam satu penyiksaan lak nak tunggu hari selasa ni. 
final nak dekat,
Ya Allah, pulihkanlah semangat hamba-Mu ini.

Bila kat rumah ini, selalu pandang muka ibu mesti tenang
tapi jadi panik bila pikir mampu ke aku score dengan status USM?
Fighting!

itu sahaja, aku nak luahkan,
thanks for reading, 

No comments :