13 May 2012

They're Great! Happy Birthday KWM!


Assalamualaikum! *tak jawab berdosa. klishe sungguh ugutan ni.haha


hari ini aku nak post pasal semalam. 12 Mei 2012 birthday wafaa lah weh! Happy Birthday to you wafaa! dah besar rupanya kecik aku ni.hahah. macam tak sangka pulak kang. tapi kau jangan risau ae, walaupun umur kau makin "membosar" tapi aku akan kerap membuli kau. happy birthday, aku harap kau selalu happy and akan sentiasa menjadi seorang kecik yang tabah okay. :) al-maklumlah kau kan budak kecik aku yang selalu gelak nauzubillah.haha. Love you veliveli much. thanks for being my friend okay. thanks for being my side esp on my ups and downs situation.seriusly, sayang kau like gilaaalah.ahaha okayokay aku mengaku yang aku sayangkan kau macam nyawa aku.hahah Hello u're my budak kecik so ofcourse lah aku syg kau.


kita together since primary. main lompat getah sama-sama.kita sedih sama-sama, gelak guling sama-sama.kau selalu bagi aku nasihat yang berguna but sometimes rasa nak tergelak bila ddengar kau bagi nasihat sebab budak kecik yang bagi nasihat.kau selalu layan aku bila aku nak nangis kat kau kan.hahah. kau selalu faham apa yang aku lalui.tapi kau kuat perasan hahah. so please. umur kau dah "membosar" so please act as 20 okay. jangan nak joget-joget depan aku lagi *just kidding, but its true.


The end.


okay next aku nak ceto pasal semalam juga, ada related dengan budak kecik ni, di mana kami ( aku, mia,fath,hanif ) bersama-sama nak celebrate birthday wafaa together kat Putrajaya, so berkobar-kobarlah plan bagainya. nk buat kat taman wetland lah botani lah segala taman yang ada kat Putrajaya tu kalau seboleh-bolehnya nak pergikan.haha.


tapi nampak gayo rncgn tu cm samar-samar sebab aku try call mia tak dapat, tah apa tah budak si mia ni buat smpai call aku tak agkt. last2 aku text fath mengatakan kita buat malam je kat rumah wafaa sbb aku dah give up. masa tu aku rasa bengang tahap babung lah, tiba2 syaza text ckp ayuh kita lepak, uhh at first mcm malas sbb tgh bkobar-kobar nk prank wafaa tu,tapi dpda aku mengaduh kesedihan better ikut dia, so kami pun pergilah alamanda , buatlah macam-macam kan. tgah syiok gila tu tiba-tiba dpt bbm dri ayie tnya aku kat mana. masa tu dah sudah.rupa-rupanya rncgn prank wafaa tu menjadi so aku pn suruh ayie ambik aku kat almnda pukul 4 camtu, almaklum kawe tak bawak keta.harap maaf lah ae, mmg dia kena jadi supir aku.haha


tapi tak smpai 15 minit tu ayie bbm lagi kata "eh, si mia au yang ambik kau" aku pn on je lah. tunggu punya tunggu mia pn smpai. so kami pun geraklah. then aku tanya mia nak pergi mana, tp mia macm ngelat au.okay aku faham sbb ada wafaa kan. lepas solat ,aku tanya lagi sekali mia ngelat lagi.sudah ini memang bagi aku polak, aku pun nak join prank tapi mia diam je. lastlast aku ambil keputusan buat silence war. tiba-tiba mia heading to presint 2 means masjid putrajaya sbb nak jumpa ayie kat sana.aku lagilah malas nak ambil port sbb tak dilayan. tunggu punya tunggu, ayie pun smpai! Alhamdullilah.


muka still senyum wlpn penat menunggu
so aku pun berkobar-kobar pergi kereta ayie nak tengok kek wafaa, tapi aku dihalang oleh ayie dengan hanif. aku masa tu rasa nak sepakflyingkick segala ilmu belasah org nak je aku bagi kat diorang. last-last aku gve up. disisihkan. tiba-tiba fath keluar, bawk kek, okay mood aku dtg blik sbb tgk kek kan. so kmi pun prank wafaa, aku pn join lah tiba-tiba fath kata weh ko napa? ni utk kau skli. aku terus "haaaaa?! kenapa?" hahah speechless beb, tapi aku act machooo lah kan. tapi terharu gak smpai rsa nk bnjir mata aku *tampar diri sendiri sbb nngis. so inilah maksud mia yang kedekut tahap biawak tu taknak share dengan aku apa-apa pun. cehhh Tahniah kalian sebab berjaya buat aku terkejut.oiii aku nak prank wafaa! yang korang buat aku sekali ni napa.dasar ngokngek,hahha lets check it out gambar-gambar ni okay, aku kidnap dari mia. yoy MIA! peace!


KWM = Khairul Fahmi Che' Wan  Khairul Wafaa Mahfodz la, DZ = Dora Zain, AM = Amirul Hanif haha jauh beza kot
*terkesat air mata haha, wafaa excited ponyaaa
abang hanif kita yang tolong hembuskan sebab dia pun tergolong sekali.
ambik kau gelak setan kitorang dah keluar .HAHAHAHAHAH


DZ,KWM,AHB :)
Fath yang dah rupa pembunuh hahaha
peace yoo, malu nak potong. abang hanifff tolong potongkan *gedikzz
Kemudian selepas sesi potong keknya, tiba-tiba ayie panggil aku dengan wafaa, rupa-rupanya ada present sihhh, waduhhh terharu ini. 

Wafaa


macam tak biasa tengok wafaa buat muka kan haha
waduhhhh, 
ini wafaa punya,blue caler.haha


saya

Rasa nak melompat cam beruk boleh tak? 
jengjeng
yellow cler lohhh
sila abaikan manusia yang sebelah kiri tu, sila lihat di sebelah kanan ini, 


Ada lagi,


kereta ayie jadi sarang kami haahha.
Ada lah lagiiii,


ehhh, takda dah,sorry. lepas sambut tu, kami pun pergilah ke datran depan tu je, baling wafaa pun sampai. apa lagi seisi mepotograpkan diri masing-masinglah.

Mia
saya
(i)
(ii)
(iii)
(iv)


(v)
(vi)
(vii)
Ending.

by the way, thanks a lot to Mia, fath, ayie and hanif, walaupun aku dan hanif dah belated tapi korang sambut gak *kesat air mata. thanksss a lott, sayang kalian. 

To wafaa, thanks au sebab menjadi pak guard semasa kami tidur.haha
To Dia, thanks juga, wlpn baru nak wish, ahah walaupun lambat sbb kita lambat rapatkan. thanks for being my friend, my enemy, tak lupa juga thanks sebab menjadi seorang penyabar.

"Kawan sejati cuma berlaku sekali dalam hidup ini"
thanks for reading. 
c(;

No comments :