07 September 2010

something baru..

something new,something interesting,something fantastic,something cool or what else can i say? simple words=So Lovely!!


im wearing SKIRT!! :))


Add caption
hahahha im wearing skirt :)) hahha aku pun tak tahu nper terbuka hati ini utuk pakai bnda yang aku paling benci seumur hidup aku,see! now im wear it! as u guys see it dora wear something that u guys never expect it.. hahahha .. tapi orang pertama yang tahu aku pakai skirt ialah Fath :)) and fath sokong 100% tapi dya gelak dulu.. dye kata aku dah buang tabiat , kurang ajar tol fath bukan nak menyokong aku.. last2 fath sokong :)) bila yang lain nmpk, dorang terkejut .. dorang tanya npe aku pakai skirt .. aku malas nk jawab , then aku jawab lah sbb nosz.. tapi aku happy ngan ape yg aku alami skg ni.. :))

No comments :