15 December 2012

Random #2

Final makin main cak cak dengan aku. lagi 2 minggu 3 hari.

setegheess gila weh. 
Eh eh nak bagitahu yang aku dah lama tak update blog! setiap hari kerja aku selain mengadap buku, 
buka laptop baca blog org. nak update rasa malas.
tapi harini aku akan update juga.

3 minggu lagi my girlfriends nak balik. Ya Allah tak sabarnyaaaa.
Rindu gila. tadi tengok blog mia, rasa nak menangis sebab rindu diorang,
tertibe teringin nak makan kat Austin. kat sini tak ada :(

selain itu, tadi ada perjumpaan untuk undergrad student science social.
kena pilih major untuk carry for 4 years. 
serabut gila kot otak aku nak pilih major apa. sebab ni pasal masa depan aku kot.

finally, aku pilih Ekonomi as my major and In Shaa Allah Sains Politik (Pentadbiran Awam) as my minor.
dua menatang ni aku rasa ada kaitan. aku nak pilih lain tapi semuanya pasal teori kena menghafal.
masalahnya aku minat nombor bukan menghafal.
boleh aku tidur dalam kelas. bukan boleh tapi dah memang pun.

Alhamdulliah, kehidupan aku kat USM ni dah okay :) 

sekarang ni selain kuliah, buku, katil lah bestfriend aku.hahha
dan disebabkan itu, berat aku dah makin bertambah. asyik makan je.
semua orang dah tegur aku sebab badan makin naik, 
Minggu depan kelas akan berakhir then study week.
i will be missing my LMT 100 classmates. oish seriusly their supercrazy.
include our lecturer Miss Nadia Roselilyana.
i love her name actually, terlalu terlalu terlalu terlalu terlalu suka. 
she treats us like her sistas and bros

now cant wait untuk balik rumah! :)
okay lah thanks for reading.
*craving for Lamb Chop, someone please delivry to me! 

No comments :