12 July 2010



    seriously membosankan..



  • mangantok gila.. mana tak nyer mlm td overnight kaw2 nyer..pagi2 dah berasap,tadi ibu call sh pergi tgk rumah yang kat bandar rinching & suruh pergi pasar pagi semenyih untuk beli ikan keli salai.kemudian member pagi2 text ajak keluar,bila aku kata petang,dia touching macam perempuan,menyampah tol aku..sikiy sikit nak merajuk..dah lah waktu nk buka internet tasi jammed gler.. kalah trafic jammed kat chowkit..esok dah sekolah..tak sabar gler nk pg.aku ada adore ngn sowag mamat ni.. quite hensem gak lah.. he has a goodlooking,cool relax je.. dan yg pasti dia suka tersyum.. aku ske tgk dia sbb muka dia sbiji macam muka ayol,my -ex... but kita orang dari different race..




    Rindunya kat diorang...

  • tiba2 teringat kat amirul.. ape cer lah dia tu kan,almost a month x contact.. still alive ke tak.. he's a good friend,listener,he knows how to make me happy..selain tu aku rindukan kwn2 aku,antaranya:-








-rahiem,farah wahida,syahira,aliani,syazalina yang ad kat dalam kambar ni lah.photo ni diambil lpas bis spm kot.... <3 kamoo..

No comments :