12 July 2010

Macam-Macam

SPAIN!!!!!!!
WORLD CUP 2010 CHAMPION!!!!!
YES... finally spain menang.. hahahahah..berbaloi gila aku tak tidor malam tadi..padan muka to those yang bajet Netherlands akan menang..

  • Kesian kat Megat :(
    hurmmm tadi borak dgn megat,aritu dye accident motor..aku rasa guilty gak lah eventhough sikit je..yelah bfore he had an accident, aku ada mimpi yang megat kena langgar dengan aku and megat mati.. nasib baik mimpi.. tpi tu pn dah buat aku nngis kot.. lpas a few days megat accident.. :(( kali ni btol2... tarak tipu.. entah lah nk kter kbtln pn maybe.. entah2 aku ade extra senses..hahahha who knows..

  • DALAM CLASS :))
hahaha,harini mcm biasa jer,cuma td ada sesi tgkp gambar utk school magazine.fath tpilih utk jadi pengawas sekolah,Tahniah fath :)) nnti ko blh lpaskn aku lau aku buat slhkan... hahah gurau jer..tadi time photoshoot cm gila.. yelah da lme tak tgkp gambar together kan..lebih2 lagi time free-style.. azeem lagi lah terencat..tadi nk pose lbh2 pn segan.. kalau kat jalan bukit blh lah jd gler.. kat kajang utama ni segan sikit.. hahah fuck! then during sejarah class ngntok gila kot.. sempat lah tido(tido-tido ayam jer).. last2 kantoi dgn cikgu tp still boleh control the situation lorh..pretend tak sehat.. hahahah bgong jer... tp still give a commitmen to the class lah even 50% jer.. lps hbis jer waktu sejarah terus bantai tido dalam kelas because cikgu MUET tak der..bangun-bangun jer mke cam orang mati laki(fath kater lah)..
  • Bila pentingkan diri sendiri :-
hari ni kat sekolah cam BODOH.. lau dah tahu ader presentation kat sekolah tu,tak reti2 nak dtg ker?knaper msti ada sikap pntgkan diri sendri?
gara-gara dye,whole class kena sound dgn ckgu Rokiah {our PP teacher}
aku rase nak bunuh jer dye.. pasal sikap malas dye tu everything ruined..aku tahu alasan dye PENAT! come on lah be mature..sabtu ahad boleh lak merayap.. kalau ye pn dtg jer lah.. mcm lah aku ni tak merayap weekend..aku siap tak tido lagi.. cam p** .. ah peduli apa aku,kwn x kwn.. tak habis2 buat perangai..dah lah lpas ni aku tak kan group dgn dy lagi..tobat aku..apa tah alasan dy.. nk ckp xbce lg? aku p xbce gak lah BRO!!! lau mental tu xleh survive..cni lah jdi nyer..

No comments :