02 March 2013

aku seorang yang pemalas.

jam menunjukkan pukul 2 pagi dan aku masih mengadap laptop ni.
dari semalam, bawak ke pagi bawak ke malam , lepas ni aku pun tak tahu nak bawak ke mana lagi.
hidup makan aku semua kat laptop.

hal ini semuanya disebabkan aku terlampau bosan.
kelas baru bermula so takdalah busy mengalahkan pegawai diplomat.
so melayan movie lah aku. 
sampai satu tahap aku bosan muak tgk laptop aku.
rasa nak pecah2 kan sebab laptop ni terlalu kecil sehingga membuatkan aku boleh buat dia  mcm buku.

aku rasa cerita yang aku nak muntahkan kat blog aku ni dah terlampau extremely padat. 
memang dah boleh tahap kena limpahkan semua.
tapi setiap kali aku buka blog, click new post,
setan pemalas mula menerjah, maka aku hanya mampu memandang.
hajat dihati nak betulkan balik susunan perabut kat dalam blog aku ni tapi aku malas nak mengemas..

aku cemburu tengok mereka yang rajin untuk menulis,
aku harap laptop aku ni mampu mendengar dan sekaligus menaip dengan sendiri. 

ohh yeah aku dapat baucar buku BB1M.
thanks pak najib, boleh tak every semester bagi?
saving sikit duit makbapak aku. takdalah sakit kepala diorang. haha
sorrylah aku tak dapat nak bagi korang tgk muka BB1M aku tu sebab handphone aku terlalu canggih mengalahkan telefon public. 
so far aku dah spent RM100 je, so means ada baki RM150 and aku taktahu nak beli apa.
kan best dapat beli makanan.

okaylah sampai di sini aku merapu memalam, korang semua tidur, aku meroyan sesorang kat blog  ni.

Assalamualaikum.

No comments :