12 July 2011

Hebat sungguh penanganmu

aku bukanlah peminat tegar cerita mahupun pelakon Korea ni,
aku agak kurang sikit.
rasa-rasa aku cuma ada bebrapa drama korea je yang buat aku rasa makan dalam
salah satu yang paling aku ingat ialah Drama My Girl
aku obses gila, smpi sekrg ni



kepada peminat cerita korea mesti korang tengokkan drama ni.
drama ni hot era-era aku form 3 tahun bapa tah
kalau tak silap aku 2007 kot.
dulu aku  manalah tahu sangat ceta-ceta ni.
aku tak layan pun
aku terjebak pun drpda bestfriends aku
mana tak nya,
cuba korang bayangkan 
setiap pagi kau sampai je,
benda pertama yang kau dengar adalah 
X: "semalam korang tengok tah ceta korea 8:30 mlm "
Y: "yang mna satu?"
X: "mygirl lah yang gong-chan tu" *excited 
Y: "ohh, tengok2"
blablanblablanadblaaahhhhh.

ahh, okay aku takkan ceta yang selanjutnya sebab  banyak gila kot.
tak larat au
last last aku pun tgk lah.
1st impression aku lh,
Hensem gila hero dia!
comel gile awek tu!
hodos sungguh perangai aku time tu

since that aku jadi peminat tegar drama My Girl
tak nah miss pun satu episod pun
sanggup bergaduh dengan adik aku.
aku suka jalan cerita dia.
aku jenis yg suka drama yg sempoi takder nak meleret-meleret
kiranya ada sedih, happy,rock, sewel, lawak
ala ala 1 Malaysia gitu

Lee dong-Wook ni merupakan artis Korea yang paling aku minat

 
hensem kan kan.

haha sumpah aku dah jatuh cinta dgn dia.
hahha 
sorrylah cik sammuel,
orang dah tgkap cintan dengn dia.
so dia madu u okay
haha gila tol lah aku ni,
okayokay dora dah jgn perasan
macam lah Lee Dong-Wook ni nak aku, kenal pun tak
hahha pedulik apa mak


selain tu, aku minat gak Lee Da Hae,
aku suka gila cara dia jdi Joo Yoo-rin
tambh lak dia comel dgn gelagat dia.
jens tak malu.
haha
memang i lap u lah
kakak saya ni haha
(-,-")  *perasan ko kan

aku suka gila dorang.
eh suka lah aku tgk dorang sumpah.

aku terlalu lalu suka sampai speechless ar.
sampai ringtone aku lagu dorang
aku ingat lagi masa aku form3,
habis almari penh dengan pster diorang
gila keobsesan aku kan
smpai sekarang pun aku still tengok,
tak nah jemu and takkan jemu

dah 11x aku tgk dan ..
hmmm
malu nak cakap.
jgn gelak k
11x jga aku jadi org gila.
ibu aku kata lah
yelah kejap ngis kejap ketawa.

sampai one day aku nah cakap ngan member aku
"alangkah bagus aku dapat bf cam Gong-Chan dalam My Girl ni
eh bukan bermakna cik Sammuel aku tu tak Hot okay,
(-,-")
Cik Sammuel lah teman sepejuangan aku utk berperang dan ber hihihih malu.
yakssssss gelinya !
nak muntah nak muntah! 
uweeksss
korang jgn nak muntah sepuk kang
:)

by the way aku nak bagi millions stars for My Girl!

p/s : ingat aku tak ada naluri pmpn ke, i tgk my girl *bangga sbb ada minat sma ngan pmpn ahah

No comments :