03 May 2011

kebosanan

semalam aku pergi main bowling ngan my cousins
semua ni gara-gara aku kebosanan so aku follow mereka.
lagipun aku tak tahu nak buat.
yunus pergi Gunung Ledang dengan umi and semua.
kompom dia takkan mtext aku so
aku decide utk follow cousin aku.

lepas pergi main bowling itu, aku jumpa opel sat..
lepak-lepak.
masa aku tengah tunggu opel kat port kedai mamak biasa.
tiba-tiba ada sekumpulan polis bantuan ni pandang aku then mereka kata SEKEPING! kurang ajar!
uish polak je.
hurmm lantak pi depa lah..

tah apa kona tah dorang tu. aku buat bodoh lah sambil dalam ketakutan sebab aku tak suka org pandang semacam je.
lepas lepak ngan opel. aku terus g umah rahmah cause nk lepak ngan didi kat kedai dia.
macam org gila lepak dengan dorang. last last aku balik.
bila balik tu, aku apa lagi terus mengedik tangkap gambar.
sampai adik aku bising cs aku lupa nk mbik ibu aku balik kerja. bodoh tol aku ni.

No comments :