30 January 2011

New Glasses

aku kebosanan. tak tahu nak post apa lagi, so aku pun mula mengambil handphone yang tak beberapa power tu untuk aku berangan seketika, sumpah! bosan yag teramat sangat tahap cipan punya.. aku click sini click sana.. lagipun aku nak gak tayangkan spec mata baru aku. haha bapak bongkak.. akhirnya terjadilah beberapa photo yang aku rasa blh aku letak kat entry ni.. a few je lah cause selebihnya aku rasa tu bukan diri aku dah.. sebab gedik yang terlampau. aku tengok pun nak tergelak apa lagi korang tengok kan.. hahahaha.. aku mengedit situ, mengedit sini... hahah finally, siap juga photo aku ni.. 

my new glasses




i'm not a pretty woman so korang janganlah judge aku okay, ni just for fun je.. 
aku tak selawa korang, down to earth gila hahaha.. 

yeah ni glasses baru aku.. korang nak tahu macamana aku boleh persuade ibu aku untuk beli, iaitu au telah mematahkan glasses lama then mengadu yang dia dah reput.. ahha ada ke specyang reput? haha freak gila siot.. haha

No comments :